Ogłoszenie

Ts. Sabaton.tsdns.pl

#1 2014-01-11 20:27:19

Pamiętliwy

Gość

Witam chciałbym złozyć podanie do gildi

Mam 16 lat gram w rapka  od 3 lat.Gram gwardzistą mam całe eq na furia ++ +10 małe ale wazne ze jest bo niestac mnie na inne. Chciałbym dojść do gildi ponieważ niechce grać samotnie ale z innymi członkami.Mam team speak3 i jestem ogarnięty na pt.Nie lubie zaczynac pk ani uzywac Pk w gildi.Bardzo chciałbym dojść do gildi Wcześniej bylem w palpfictione.

#2 2014-01-11 20:30:49

 Aldaron

Przyjaciel

Punktów :   

Re: Witam chciałbym złozyć podanie do gildi

A co się stało że zrezygnowałeś z tak zacnej gildii???
Trochę krótkie to podanko, ale nie wszyscy muszą się rozpisywać tak jak ja bym to zrobił
Dla mnie ok, byłem na pt , i rzeczywiście jak na gwardzistę ogarnięty . Brał bym

Offline

#3 2014-01-11 21:56:15

 Blackhunterx

Czarownik

Punktów :   

Re: Witam chciałbym złozyć podanie do gildi

Ja też jestem za. Nareszcie nie jakiś wb
(nie żebym dyskryminował)


Sygnaturę wycieli, ukradli, sprzedali ;---;

Offline

#4 2014-01-11 22:57:48

 Aravia

Rada Gildii

Punktów :   

Re: Witam chciałbym złozyć podanie do gildi

Hmm..... czyli raczej młodszy brat rządzi ?
No i ciekawostka ,z PulpFiction ! czy przez tą wojnę którą ma gildia Pulp zdecydowałeś odejść ?(nie musisz  odpowiadać na to pytanie )
Ok , co z naszym regulaminem ? potraktujesz go poważnie ? zgadzasz się na takie warunki ?
Na ts rozmawialiśmy , jest "prawie" wszystko oki
troszkę mnie niepokoi wspólne konto , dwoje ludzi różne temperamenty , mam nadzieję , że jednak pozbędę się uprzedzeń i nie narozrabiacie
Decyzja należy do Szefa gildii

Offline

#5 2014-01-13 17:22:02

Sharpix

Czarownica

Punktów :   

Re: Witam chciałbym złozyć podanie do gildi

Z tego co mówiłeś grasz z bratem na tej postaci. Jak dla mnie to trochę mały problem, bo nie wiadomo kto jest odpowiedzialny za postać w danej chwili.
Tak poza tym nie widzę większych problemów. Na razie

P.S. Niech brat też się przedstawi ^^